Kent iemand dit muziekstuk uit Gooische Vrouwen?

Ik ben op zoek naar het muziekstuk dat je op deze video hoort, ik heb er een snippet van gemaakt zie het in de video.

Het komt in veel van de afleveringen terug. Ik heb deze lijst gevonden:
http://www.rtl.nl/(/soaps/gooischevrouwen/home/)/soaps/gooischevrouwen/components/home/articles/muziek_seizoen_3.xml
In aflevering 1 van seizoen 3 komt het nummer ook voor (Tippi Wan in de tuin bij Sinatra de hond, bij het lijk) maar het nummer staat niet in die lijst.

Iemand enig idee, ben er hard naar op zoek voor mijn openingsproject voor school aankomend jaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Denk niet dat dit een muziekstuk. Volgens mij is het gewoon een spanningsdeuntje wat standaard is de computer van een producer staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je RTL een mail sturen? Vermeldt daarin welke aflevering het is: seizoen XX, aflevering XX en het tijdstip van het stuk. Wie weet kunnen ze je verder helpen? Succes!