wie kent deze videoclip?

Ik herinner mij een scene van een videoclip, destijds uitgezonden op MTV Europe (jaren 80 - 90, tijdperk van Ace of Base, Liquido, Antiloop, Dario G, etc) waarin je een soort heuveltjes ziet van gras, en dan zie je een man (of meerdere mensen?) er op naar voren komen lopen/rennen. Hij ziet er apart uit, al dan niet Batman's Joker-achtig of met een puntmuts/kaboutermuts. Ik denk mij ook te herinneren dat er meer gras/bos te zien is in de videoclips. De muziekstijl zou house of techno-achtig moeten zijn.
Als iemand ook maar enig idee heeft in welke clip dit voorkomt, reageer dan aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Lastig maar ik doe een gok misschien helpt het je op weg.

Spaceman van babylon zoo of out of space van the Prodigy.
Dit zijn vage clips met natuur alleen kan ik geen puntmutsen ontdekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien te proberen: Technohead-i wanna be a hippy.