Waarom is Paramore uit elkaar gegaan?

Paramore is een band uit Hayley Williams en 2 andere jongens.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Hoewel er eerst de geruchten de ronde deden dat de rockformatie Paramore uit elkaar zou gaan, bevestigd zangeres Hayley Williams dat dit niet waar is.
Ze wil iedereen duidelijk laten weten dat een deel van de groep een andere kant op zal gaan, maar dat Paramore zeker weten door blijft gaan. "Paramore is nog steeds een band. We gaan niet uit elkaar. Ik, Taylor en Jeremy zijn van plan nog heel lang door te gaan", aldus Hayley op Twitter. De twee broers Josh en Zac Farro zullen de band om nog onbekende redenen gaan verlaten.

Door wie de broers zullen worden vervangen is nog niet bekend.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel