Waar kan men als volwassene gitaar, piano of keyboardlessen volgen in Amsterdam?

Hallo,

ik ben een 23-jarige jongeman en ik zou heel graag gitaar, piano of keyboardlessen willen volgen. Maar op het internet zie ik vaak privé scholen en privé bedrijven waar deze lessen immens duur zijn!

Ik moet wel toegeven dat ik totaal geen voorkennis van muziek heb, noch van deze instrumenten die ik hierboven heb opgenoemd, dus het moet een school zijn waar de lessen vanaf nul of tenminste vanaf een zeer laag niveau moet aangeboden moet worden en natuurlijk ook een school waar de prijzen niet zo duur zijn...

Bestaat er in Amsterdam zo'n erkend muziekschool waar ik als volwassene me alsnog kan inschrijven en wekelijks (liefst 's avonds of in het weekend) lessen kan volgen?

Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen in mijn zoektocht...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Je hebt natuurlijk in Amsterdam de Muziekschool Amsterdam, maar dat is te hoog gegrepen. Ik zou gaan kijken naar apart onderwijs.
* Gitaarschool Amsterdam. Zij geven les aan beginners en aan volwassenen.
Muziekles Amsterdam is misschien de beste oplossing voor jouw hier wordt les gegeven aan absolute beginners in gitaar, piano en keyboard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Muziekpakhuis heeft diverse mogelijkheden, tarieven zag ik niet zo gauw maar daar kom je zelf wel uit, succes en!.. Veel plezier!!