Op welke site of in welke winkel kan ik mijn trompet goed verkopen?

Het is een Yamaha 1335.
Hij is zo'n 6/7 jaar oud en ik wil er graag vanaf.
Ik woon in Apeldoorn.
Op marktplaats heb ik het al geprobeerd, maar daar is geen interesse of ze vinden het te duur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (1)

Misschien is het een optie om hem via Trompet.nl te verkopen. Voor de rest is het denk ik toch advertentiesites als Marktplaats.nl, Tweedehands.net en dergelijke.
Je zou hem ook bij een muziekwinkel kunnen langsbrengen en vragen of die een suggestie hebben. Veel winkels doen ook aan inkoop, maar meestal word hier maar weinig voor gegeven, omdat ze het zelf natuurlijk ook voor een redelijke prijs weer moeten verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je via Marktplaats wilt verkopen, dan zou ik een goede digitale foto met een duidelijke omschrijving bij je advertentie plaatsen. In de titel moet kort maar krachtig zijn bijv. "Trompet, Yamaha 1335"