is er een manier om van normale speakers/boxen airplay geschikt te maken?

ik wil dat ik vanaf mijn ipad muziek kan afspelen op mijn speakers die aangesloten zijn op mijn PC, hoe kan ik ze airplay compatible maken?
kan ik een kabel kopen die 3.5 kabel naar ethernet gaat en die aangelosten is van mijn router naar de speakers?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wil geen apple tv kopen of een airport express, de airport werkt ook op zo'n manier van aansluiting, 3.5 mm naar het internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Nee dat is onmogelijk zonder tussenkomst van een pc
je kan geen boxen rechtstreeks aansluiten op een router
tenzij die boxen iets van een ingebouwd systeem hebben
wat die netwerk data kan omzetten.
normale boxen moetentenminste via een pc achtig device zijn aangesloten. als apple TV
maar als je itunes hebt op je pc dan kan je toch remote app installeren dan bedien je de pc opstand ?
Volgens mij maakt het niet uit of je een windows of mac hebt itunes is datgene wat dat aanstuurt.
bovendien hoef je dan je ipod niet vol te stouwen met muziek die staat op de pc.
11 jaar geleden
De enigste oplossing hiervoor is de oplossing die jij niet wil, een airport express. Dit apparaat is het enigste wat AirPlay kan realiseren op je eigen boxen. Een andere oplossing is andere boxen kopen met ingebouwde AirPlay. En je kan remote control gebruiken. Maar dat geeft je nooit de ervaring als het gemak van een airport express.