Hoi,Wie kent dit liedje?

wie kan mij helpen:de titel en artiest van dit nummer http://www.youtube.com/watch?v=S1WEZCfBhuE&feature=player_embedded ,
alvast bedankt,
Ciao

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht even toen het begon, dat is de muziek uit Jaws, maar nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het lijkt wel een beetje op de muziek van Adia... ben benieuwd van wie het is.

Antwoorden (3)

Herbert von Karajan Dvorak Simphony n. 9 "Aus der Neuen Welt" Allegro con fuoco

:))

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor iedereen die even wilt genieten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het dit nummer is.
http://www.youtube.com/watch?v=ILEsEK-JkJI&feature=related

Toegevoegd na 6 minuten:
Dvorak symphony no 9 "The new world" H. Karajan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leuke is dat er tegenwoordig op de IPhone een applicatie zit die Shazam heet. Je laat dit programmaatje het liedje taggen (scannen) en vervolgens verteld het je wat het liedje is, wie het speelt, waar je een YouTube filmpje vindt en zelfs op welk album je het kunt beluisteren...

Knap werk!