ik ben op zoek naar de titel van een liedje dat een vraaggesprek laat horen tussen een man met een kind over discriminatie en oorlog ed. amerikaans?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet het liedje dat je zoekt, maar een nederlandse variant is ook van The Opposites met Slaap. Ook een heel leuk liedje.

Antwoorden (2)

In dat geval is dit het liedje dat je zoekt:
(What the World Needs Now / Abraham, Martin and John - Tom Clay)
escape
11 jaar geleden
What is segregation?
-I dont know what seggeration is.
-What is bigotry?
-I dont know what biggery is.
-What does... hatred mean?
-I dont know what that is..
-What is prejudice?
-Hmm.. I think its when someones sick.

[whistle] -Rise and shine, boys!
-One, two, three, four! One, two, three, four!
...(machine gun fire)...

De intro van What the World Needs Now. Dionne Warwick heeft het oa gezongen deze is van Tom Clay