Hoe heet het liedje met de tekst i will follow?

Op radio 538 hoor je momenteel regelmatig een nummer met als tekst in het refrein: ''i will follow, i follow you''. Hoe heet dit nummer en wie heeft deze gemaakt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij het refrein hoor je achter deze tekst ook nog een iemand vrolijk fluiten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is hem hoor bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank, heerlijk nummer om op post te lopen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Totale waanzin!"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is hem!

Andere antwoorden (3)

lykke li- i follow rivers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 versies hebben we hiervan:

Lykke Li - I follow rivers

Tringerfinger - I follow you

Toegevoegd na 59 seconden:
Die van Triggerfinger kan hier hier vinden: http://www.youtube.com/watch?v=8N_mGagfyo4

Toegevoegd na 1 minuut:
Na je toevoeging van 59 seconder later is het liedje van Triggerfinger die je bedoelt!

Toegevoegd na 6 minuten:
En die van Triggerfinger heet natuurlijk ook 'I follow rivers' en niet I follow you
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is hem wel ik mis alleen het fluitje. Wat niet weg neemt dat hij ook best lekker klinkt.
Het liedje is van lykke li, maar triggerfinger heeft er een cover op gemaakt, die nu heel vaak wordt gedraaid en ook hoger in de top 50 staat dan het origineel.