Weet iemand of prince nog ooit een concert geeft in Nederland?

Over een droom gesproken..... Ik bedoel dus of iemand feiten weet??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik kan alleen maar hopen. Laatste keer was (volgens mij) 2003. Hou http://www.prince.org in de gaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij geen enkele van de grote kaartverkopers kan ik een concertagenda/tour schedule vinden. Tenzij Prince in een interview zou hebben aangekondigd dat hij binnenkort of ooit in Nederland wil spelen, denk ik niet dat iemand het hier op dit moment weet...

Aan de andere kant... Als je nou gaat slapen, kun je misschien je eigen slaapkamerconcert dromen! Staat hij aan je voeteneind en is 'ie helemaal van jou. Haha. Geniet ervan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4 uurtjes in de trein.
Overmorgen in de Grand Palais Exhibition Hall in Parijs twee voorstellingen. Op de zwarte markt doen de kaartjes €500.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oef das wel erg duur:(