Vanaf hoeveel punten ben je met lof geslaagd bij het muziekexamen?

Ik doe nu muziekexamen D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Antwoorden (2)

Normaal gesproken slaag je met lof als je alle cijfers hoger hebt dan een 8 (cum laude). Ik denk dat het in de muziekwereld ook zo is, maar zeker weten doe ik het niet. Misschien kun je het even navragen bij je muziekschool.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien voor de A-, B- en C-fase het puntentotaal van de zes eindcijfers minimaal 54 of meer bedraagt en voor de D-fase minimaal 45 of meer, en geen eindcijfer lager dan 8 is, wordt het predikaat “met lof” verleend.
Amadea