Met wat voor programma (voor windows) kun je muziek vanuit je keyboard/synthesizer opslaan, bewerken en afspelen?

-Het liefst eentje met een beetje kwaliteit. ik probeer de laatste tijd eigen nummers op te nemen en eigen beats te maken.
-Ik heb geen zin om een macbook te kopen voor dit soort dingen aangezien ik al een laptop heb.
-Ik ben bereid om ervoor te betalen.

b.v.d.

Groetjes: Iemand/die/graag/iets/wilt/opnemen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Daarin is zoveel verschillende software in verkrijgbaar.
Zoek maar eens op sequencer of multitrack recording.

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_digital_audio_editors
http://en.wikipedia.org/wiki/Music_sequencer

Advies?
Kies er 1 en leer hem kennen.
Wat je kent (en gebruikt) is het beste. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoveel keuzes!

Andere antwoorden (2)

Daarvoor moet je cakewalk hebben!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat is een leuke dans, maar wat heb je daar aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie link
Hoogstwaarschijnlijk wil je je muziek als MIDI opslaan.
De kwaliteit is niet afhankelijk van het programma.
Midi bevat simpel gezegd alleen maar gegevens van: Deze noot is op trompet, duurt zo lang, is zo hard, heeft zoveel galm enz.

Het ligt aan je geluidskaart of je Midi-apparatuur hoe dat de instrumenten klinken.

Verder is Cubase van Steinberg een goed en veelgebruikt programma, met veel mogelijkheden.
http://www.steinberg.net/en/products/cubase/start.html