waarom is de tekst van "bagagedrager " ineens verkort?

Ik heb nu al een aantal keer het liedje bagagedrager van vers par doel op de radio gehoord...terwijl het eerste deel niet meer gezongen werd ..(...ik ken je nog niet maar je lijkt op babriei en het zou kunnen liggen aan die 5 bacardi........)..het was er als het ware uitgeknipt...weet iemand waarom dit in ene is_.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welke radio is dit zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5 bacardi is best veel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is me opgevallen bij 100%NL

Antwoorden (1)

De enige reden die ik kan bedenken is de duur van het liedje: 3.30 minuten. Dat is (te) lang voor de gemiddelde popzender. Je hoort bij veel liedjes ook dat de DJ door de intro heen praat of dat een liedje wordt weggedraaid tijdens het laatste refrein.