wie weet hoe dit nummer heet (zie uitleg)

hier een heel onduidelijke beschrijving:

in het nummer speelt een man op zijn gitaar.
de man had bruin haar.
het was iets van een spaans lied.
hij is ongeveer 4 jaar oud.

sorry voor deze onduidelijke beschrijving, maar ik weet echt niks maar van dat nummer. alleen dat hij goed is.

Toegevoegd na 2 minuten:
het was wel van een bekend artiest.
in het begin van het nummer zat de zanger in en zwarte auto en werd ergens afgezet, daarna begint het nummer

Toegevoegd na 9 minuten:
ik heb het nummer gevonden door een antwoord. was weliswaar het verkeerde nummer, maar het was de juiste zanger.

het nummer wat ik zocht was: Juanes - La Camisa Negra

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelfs geen genre? Poppie? Klassiek? Rock-achtig? Meer een langzame ballad, of up-tempo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik weet er echt niks meer van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, maar de artiest en het nummer zijn gevonden

Het beste antwoord

Je bedoelt 'La Camisa Negra' van Juanes. Hij is Colombiaans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja duh, alle spanjaarden hebben donker haar, en alle spaanse liedjes ongeveer gitalen!

Maar ik doe een gok:

http://www.youtube.com/watch?v=qkTgwPvwhjU
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk http://www.youtube.com/watch?v=WhqTtpaaFdc. Was toen een enorme hit;-)