Hoe heet het nummer van de band "Live" dat begint met de woorden "Lalalala, lalalalala"?

Het is een nummer dat ik al een aantal keer heb gehoord op de radio maar hij wordt nooit aangekondigd of afgekondigd. Bij Veronica hadden ze het vlak na dit nummer over dat ze de 13e maand van Live betaalden.

Het is echt een lekker nummer, een rustig nummer, de boven beschreven woorden duren zeker 4 a 5 seconden in de intro van het nummer.

Help please!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij staat niet op Throwing Copper, het enige album dat ik van hun heb...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opus trad op op Live Aid, de band heet niet live, check mn link in mn antwoord maar.

Het beste antwoord

Ik denk dat je het nummer 'the river' bedoelt. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

volgens mij life is life
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is toch een nummer van Opus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is van Opus, niet van Live. Verder begint het liedje niet met Lalalala. In het midden zingen ze wel Nananana... misschien dat je dat bedoelt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okay!was een eerste reactie maar niet correct
Live - Pain lies on the Riverside

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik denk trouwens dat hij meer ahahahaha zingt ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opus - Life Is Life
http://www.youtube.com/watch?v=0Jy4tMySp5o
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, want die is van de band Live...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Live Aid!, betalen 13de maand...lees het stukje dan, zijn enige aanknopingspunt met "live"was dat zinnetje...hij weet niet zeker dat het de naam van de band is...Jezus !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad ook een lekker rustig nummer...
Volgens mij heeft Pieter wel het juiste liedje gevonden. Van de band Live nog wel:)
Ha, die Lezers;

Bijna goed; de juiste titel is in ietwat cryptisch Engels: "Live is Life". Van Opus uiteraard.