Hoe heet het (klassieke) nummer van Team Thom in The Ultimate Dance Battle?

Hoi allemaal, ik heb me suf gezocht maar ik kan het niet vinden....Team Thom heeft (kwartfinale?) een stuk gedaan op klassieke muziek...Ik denk tenminste dat het klassiek is. Het is vrij bekend, als je het hoort denk je "ohja!" alleen was deze uitvoering anders; het was een stem, ik geloof zelfs helemaal acapella, vrij langzaam, ingetogen. Het was, in elk geval voor mij, erg ontroerend, zeker in combinatie met de choreografie. Meer weet ik helaas niet...Ohja, volgens mij was de lead in deze choreografie voor een ballerina die "de opleiding" had verlaten. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Dit zijn de ballet nummers van team Tom in de liveshows:
Liveshow 1: "Carmen Suite No. 2 Habanera" — Samuel Friedmann
Liveshow 2:"Air On A G String" — Libera
Liveshow 3: "Requiem Dies Irae" — W.A. Mozart
Finale:"Sarabande" — Georg Friedrich Händel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Keane - ‘Somewhere Only We Know’

Deze misschien ?