Bij welke winkel(ketens) worden tegenwoordig nog singles verkocht?

Ben op zoek naar de 2 nieuwe singles van the Offspring, Days go by en Cruising California

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Fame in Amsterdam! Meerdere verdiepingen maar tegenwoordig kun je toch alles via internet bestellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fame inderdaad in de Magna Plaza in Amsterdam ( achter de Dam )
bij de mediamarkt kan je ze kopen en van elke cd een stukje beluisteren