kent iemand soortgelijke bands? (zie omschrijving)

Ik hou erg van zulk soort muziek, kent iemand nog meer zulke bands? met ierse/keltische invloeden waarin een vrouw zingt?

http://www.youtube.com/watch?v=QJLa73pV9Jo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Enya, Clannad, Enigma, Maire/Moya Brennan, Secret Garden, Loreena McKennitt.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Heb ik weer heel wat te luisteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was laatst op zoek naar een band en kon maar niet op de naam komen. Nu zie ik in jou rijtje Enigma voorkomen en weet ik het weer. Bedankt. Sowieso een mooi rijtje. Plusje hou je van mij te goed (mag ze nog niet uitdelen).
Perfect circle :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord!
toevoeging: adiemus, celtic woman.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Mary Black, Padraigin ni uallachain, Altan, Sinead Lohan.