Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een goeie pianist vinden voor een trouwplechtigheid?

Er staat een prachtige piano, maar ik ken niemand die het ding zou kunnen bespelen. Waar vind je een pianist? Omgeving Overijssel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
656
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is een piano een ding. Verder probeerde ik een lossere ondertoon toe te passen, omdat sommige mensen te saai voor woorden zijn. Get a life.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou een briefje op hangen op een conservatorium.
Studenten genoeg die graag iets bij willen verdienen en podium ervaring willen opdoen,
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Bij artEz inderdaad, het Enschedese conservatorium.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag... Ik ken alleen geen conservatorium in de buurt. Ben niet zo in de business wat dat betreft :-(
Amadea
12 jaar geleden
ArtEZ Conservatorium
Van Essengaarde 10, 7511 PN Enschede
t. 053 48 28 130
conservatorium.enschede@artez.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vaak genoeg dit soort aanvragen zien hangen op het prikbord van de muziekschool en van het conservatorium.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja ben zo'n jaar of 6 verbonden geweest aan het conservatorium in Alkmaar, tip lag dus voor de hand.
Is het in een kerk? Vraag de koster of hij iemand weet. Of als het in een gewoon gebouw is, vraag de beheerder. Deze mensen kennen vast wel iemand die aan je eisen voldoet en beschikbaar is.
Je kunt ook kijken of er plaatselijk een muziekschool is, daar zitten leraren plus getalenteerde leerlingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding