Hoe verhelp ik dit probleem met iTunes? (zie verdere uitleg)

Op de foto zie je dat aan de onderkant alle nummers netjes bij hun album staan. In tegenstelling tot de bovenste nummers. Ze hebben dezelfde naam qua album en ik heb sorteerveld ookal geprobeerd.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Alle liedjes selecteren die in Hitzone 60 zitten, dan rechtermuisknop en op 'info tonen' klikken. Klik op het tabblaadje 'Sorteren' en type bij 'Albumsortering' Hitzone 60 in. Vink het vakje aan (indien dit niet automatisch gebeurt) en klik op OK. Als het goed is staan alle nummers nu netjes bij elkaar in één album gesorteerd!