waar gaat het liedje dedication to my ex van lloyd nou precies over?

Ik en een vriendin hebben een discussie ze zegt dat het over een meisje gaat die hij mist, maar ik vind dat zijn vriendin is vreemdgegaan. Waar gaat het liedje precies allemaal over??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Nou, jij hebt gelijk, ze is inderdaad vreemdgegaan en dat kan je vinden in deze tekst (ik heb het redelijk kunnen vertalen vind ik).

Hij zegt dat ze zijn liefde heeft weggegeven (ander woord voor vreemdgaan), rrm bij in de honing ... ehmmm daar mag je je fantasie voor gebruiken (18+)

Hey yall
I come to talk about this girl that had my love ya see
I went away for a while, and
She gave my love away, and
I really shouldn't blame her
But now that pussy is a stranger

Ik kom om te praten over dit meisje dat mijn liefde had zie je
ik was weg een poosje en
ze gaf mijn liefde weg
ik zou haar echt niet de schuld moeten geven
maar nu is dat "poesje" een vreemde

Baby, something's on my mind I gotta say it
Yeah, Your lovin done changed
It ain't the same girl and that's a shame
(A crying shame baby)
Oooh, aint being funny
I know another bee's been in that honey
Ooh, baby, that lovin done changed
It's such a shame girl and that's a shame

Schatje er is iets waar ik aan blijf denken ik moet het zeggen
ja, jouw liefde is veranderd
Het is niet dezelfde meid en het is een schande
ooooh, is het niet grappig
ik weet dat er een andere "bij" was in die "honing"
Oooh, schatje, die liefde is veranderd
Het is zo'n schande meid, dat is een schande

I

Toegevoegd na 38 seconden:
rrm bij in de honing = een bij in de honing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jullie hebben beiden gelijk. Ze is van hem weggedwaald, gaf zichzelf aan anderen, en al kwam ze terug, hij mist wat ooit was, voelt zich gekwetst doordat mooie woorden onwaar bleken.