Ik zoek een nummer met een soort moskee gejengel erin word veel in discotheken enzo gedraaid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn arabisch is niet zo heel erg goed zeg maar gerust dat ik niks weet. Maar het lijkt een heel klein beetje op tarkan En het is echt gezongen dus niet echt een deuntje. Sorry dat het zo vaag is

Antwoorden (3)

Chuckie & gregori klosman - mutfakta
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een rapnummer heb ik gevonden wat wel met jouw beschrijving overeenkomt: "Ya Ali" van Elija featuring Aslan, met Imam Ali.
Amadea
12 jaar geleden
ik weet niet helemaal wat je bedoelt met 'moskee gejengel'... dit is wat me te binnen schiet, en is nogal bekend in de clubs waar ik kom..

(begin bij 0:27, daar begint het 'gejengel?')