Iedereen kan zingen, en zingen is zo oud als dat de mens geluid kan maken. Alle culturen over de hele wereld gebruiken zang om zich te kunnen uiten. Bijvoorbeeld voor emoties (blijdschap, maar ook verdriet), bij rituelen en bij religieuze aangelegenheden.

Maar of 't door anderen mooi gevonden wordt, hangt natuurlijk van 'smaken' af. En die zijn verschillend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het zou nooit mooi kunnen zijn, mooi bestaat OMDAT er lelijk bestaat... Als ALLES mooi zou zijn, zou er geen lelijk bestaan... Dus alleen al per definitie moeten er ook leden zijn van de verzameling "Lelijk"... Omdat het een dualiteit is... Vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook omdat niet iedereen de zangtechnieken beheerst, of slechte stembanden heeft, slechte ademhalingstechnieken, niet iedereen er mee begonnen is toen 'ie jong was, sommige mensen het muzikale gevoel missen om zuivere toon te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook omdat smaken verschillen. Bij Idols en Popstars kirren de juryleden dat het optreden geweldig was terwijl duidelijk te horen was dat er geen enkele noot zuiver was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen kan mooi zingen en zingt ook mooi! Het wordt alleen niet als zodanig (h)erkend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zing fantastisch, alleen anderen krijgen er hoofdpijn en kokhalsneigingen van....

Iedereen kan mooi zingen, ligt er maar net aan wat mooi is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt van potansieel af.
niet iedereen heeft een mooi stem.
Ene heeft een mooi stem andere is heel knap en andere kan heel goed voetballen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen zingt mooi, het is maar net of andere mensen het ook mooi vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand zing mooi, niemand zingt lelijk. Zangers maken geluid. Het is, zoals hierboven al vermeld, aan de luisteraar om er iets van te vinden.

Wat men in het Midden-Oosten mooi zingen vind, kan hier in Europa heel anders ervaren worden, en visa versa.
rose