waarom is dezelfde stem bij ; Kanye west - Stronger en bij Daft Punk - Harder Better Faster Stronger?

die ene vervormde stem , waarom bij allebei hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Het nummer van Daft Punk is het origineel, Kanye West heeft de sample met die stem (met toestemming) gebruikt in zijn eigen nummer.

Toegevoegd na 44 seconden:
Dit gebeurt wel vaker bij liedjes, er word een remix gemaakt, stukjes van het liedje in een andere vorm gebruikt.
Kimath