Is mijn Shure SM58 op de foto toe aan een opknap beurt?

Die gaatjes die je ziet, moeten die open zijn? Is dat vuil wat er nu inzit? Dat ding is al dik 20 jaar oud. Maar werkt nog goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Die gaatjes moeten inderdaad schoon en open zijn.
Het ziet er stoffig en wat vet uit. Eerst met 'n stofzuigertje het meeste verwijderen en dan met wattenstokjes en een zacht doekje verder proper maken. Met zachte hand te werk gaan. Ik heb dezelfde;gaat ook nog altijd best mee en... kwaliteit! Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat je op het element ziet dat is ONTZETTEND goor. Heel erg vies. Een opgedroogd mengsel van spuug, slijm, tabak, haar, ziekmakende bacteriën en dodelijke virussen.
Neem een zachte tandenborstel en los wat desinfectrend mondwater op in een glas. En dan heel voorzichtig reinigen. Gebruik borstel en glas niet meer voor andere doeleinden, yak!
escape