Hoe heet het nummer dat je hoort als Martin Lawrence Big Momma wordt?

In de éérste film van Big Momma zie je dat Martin Lawrence Big Momma wordt. Je hoort dan op de achtergrond een nummer, deze wordt in zijn geheel gespeeld. Ik kom hem niet vinden met soundhound en op youtube kon ik het betreffende stukje niet vinden, en ook via zoeken op google lukt het me niet om de juiste track te vinden van nummers die je hoort tijdens de film. Wie oh wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is overigens een aardig snel nummer, ik kan mij de woorden zo één twee drie niet herinneren, jammergenoeg.. ben wel zelf ondertussen op zoek naar het betreffende deel ;) zodat iemand mij ermee kan helpen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lijkt helemaal niet op Big Momma!
Haha,gelukkig maar hè?^^
Heb je deze gebruikersnaam gekozen omdat je die film leuk vind soms?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, omdat ik zelf ook een big momma bent (al vind me vriendje van niet, hahaha) met mijn lichtelijke overgewicht én omdat ik een voorkeur heb voor knappe afrikaanse mannen én omdat me kids half afrikaans / nederlands zijn... dus jahhh, was nogal voor de hand liggend eigenlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh,zo zit het!
Thanx voor de uitleg,ik was nieuwsgierig.^^

Het beste antwoord

De juiste filmtitel is "Big momma's house". Hier is de soundtrack inhoud te lezen: http://www.imdb.com/title/tt0208003/soundtrack. Het nummer wat je zoekt is dan vermoedelijk "Big Mama (Go Big Girl)" van Black Dave.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
typefoutje, dat heb je welleens, ben ook niet perfect :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en dank je wel! Het is inderdaad diegene die ik bedoel :D ...
Amadea
12 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: ik bedoel niet dat jij een typefoutje zou hebben gemaakt, maar dat je de soundtrack van de film vermoedelijk niet kon vinden doordat je niet de juiste titel van de film zocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff, ach ja,.. hm, ok, nee ik had wel gezocht op de juiste filmtitel. En ik had het wel over een typefoutje in mijn tekst, ik was vergeten house dr achter te typen hier in mijn uitleg, maar dat komt ook omdat me nickname o.a. hier big momma is, dus ja dan denk je niet aan House erachter te schrijven, hier op Gv. Maar maakt niet uit verders.,.. ben allang blij dat ik dat nummer heb gevonden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel, dat ik dat nummer heb gevonden dankzij jouw hulp :D