Hoe heet dit dubstep nummer waarvan ik alleen de tekst ervan weet die beschreven staat in de omschrijving?

Ik was gister bij een feest van een vriend van mij en hij draaide dit nummer. Het is een dubstep liedje met diepe bass, veel elektronische geluiden, vast lopende gezang van een man en een gegil van een minderjarig meisje die 'YES OH MY GOD' zegt.
Het liedje gaat ongeveer zo:
WHOOOOO YEAAAAH INSH AH AH AH NYAA AH EEH AH EH EY AYAY OUCH OooOoOoO (2x)
YES OH MY GOD
BAAAAAAYYY AAHH
WUB WUB WUUUUU WUUUB
DRUUUU AHHH
BAAAYYYY AAHH WUB WUB DROOOOOO WUB WOBWOB GEEEEE AHHH AHH NYAAAA DRAAA DERPDERPDERP WHOOO
BAAAAAAYYY AAHH
WUB WUB WUUUUU WUUUB
DRUUUU AHHH
BAAAYYYY AAHH WUB WUB DROOOOOO WUB WOBWOB GEEEEE AHHH AHH NYAAAA DRAAA DERPDERPDERP WHOOO

Bvd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Scary Monsters and Nice Sprites - Skrillex

Toegevoegd na 4 minuten:
bron is de videoclip,
video is het stukje waar de smaple Oh my gosh uit gemomen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Je bent net eerder +