Mag ik een mix op Soundcloud uploaden?

Hallo,

Ik ben een DJ. Ik maak vaak mixen. Ik zou deze graag willen uploaden op SoundCloud. Wat moet ik hier voor hebben? En moet ik auteursrecht betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (2)

mag als er veel an bewerkt is de acta is nog niet ingegaan dus veel kwaad kan het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde probleem soms.
wat ik altijd doe is gewoon uploaden, meestal kom ik er dan gewoon doorheen, maar soms krijg ik een scherm waarin ze me vertellen dat een of ander nummer te herkenbaar is. je moet t dus gewoon uploaden. en dan maar zien of het erdoorheen komt!