ik heb een usb stik van maxell 32gb. ik zet er 16gb muziek op maar hij werkt niet in mijn vrachtwagen hoe kan dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan proberen de structuur van de schijf te veranderen door hem opnieuw te formatteren. Vaak heb je FAT32 nodig. Als dit niet werkt kan je proberen om de bestandjes te converteren naar een ander formaat, bijvoorbeeld van .WMA naar .MP3.

De USB stick moet je "herkenbaar" maken voor je autoradio ( ik neem aan dat je hem daarop gebruikt) Dit doe je door eerst het bij je autoradio behorende "initialisatie programma" op je stick te zetten. Daarna laat je dat programma de muziek op je stick in mappen zetten. De mappen mogen over het algemeen niet groter zijn dan ca. 300 mp3's dus moet je meerdere mappen aanmaken. Daarna herkent de autoradio de muziek op de usb stick en speelt ze naar believen af, nummer na nummer of door elkaar, wat je wilt. Toegevoegd na 3 minuten: De bewerking van het initialisatie programma en de verdeling van de mp3's in mappen moet je voorbewerken op een PC thuis.

Vaak hebben radio's in auto's en dus ook vrachtwagens moeite met het herkennen van usb's groter dan 4gb. Misschien is dat de reden waarom het niet werkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100