hoe heet dit franstalige liedje?

In de clip is een meisje te zien, ze zag er best braaf uit vond ik, maar dan gaat ze op gegeven moment naar een disco (en ze neemt haar kleine zusje ofzo mee), en daar gaat ze helemaal 'los'. Ook is er een 'scene' dacht ik dat ze op een pad loopt, ergens op het platteland of iets dergelijks, en dan loopt er een jongen met haar of achter haar aan ofzoiets. Het is dus franstalig. Wie weet welk liedje ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ja, dat weet ik. Het is Alizee met Moi Lolita...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een oud liedje, lang niet gehoord. Was toen echt een zomerhit. Ze heeft er ook nog mee op het Museumplein gestaan met koninginnedag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat nummer roept echt nostalgie bij me op... Was destijds 8.