ik heb kaartjes voor het concert van jusitin bieber. ik zit op 1e rang vak 108, mijn vraag is of je daar goed zicht hebt en goed kan horen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien handig als je even vermeld waar dat concert plaatsvindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ohja sorry, dom ! in het gelredome in Arnhem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En rijden je ouders je er dan naar toe?
(weten ze trouwens dat jij als 11-jarige zo laat nog op internet zit??)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je bij het reserveren toch zien waar je zitplaatsen zijn tov het podium?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben geen 11 ... maar ik wil graag een normale reactie op mn vraag en als dat niet kan antwoord dan gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
C4th, die bieber treedt toch maar op 1 plek op?

Het beste antwoord

In bijgevoegde link zie je de plattegrond ten tijde van het concert van Justin Bieber. http://www.gelredome.nl/evenementen/events/detail/13-4-2013-justin-bieber/map.html
Je ziet dat jij met je kaartje in het groene vak 108 zit.
Geel is het podium. Je zit dus aan de zijkant en relatief naar achter, maar zoals je ziet zijn er veel plekken die slechter zicht hebben dan de jouwe (over het algemeen de 2e en 3e rang kaarten) en enkele plekken die beter zicht hebben dan de jouwe (de golden circle kaarten).
Verheug je erop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga er maar vanuit dat het zicht op de eerste rang altijd goed is.
't wordt niet voor niets eerste rang genoemd.