Kan ik me Ipod met de computer/Itunes synchroniseren?

Op een of andere manier is mij Itunes gewist. Gelukkig staat de muziek nog wel op mijn Ipod. Is het mogelijk om de muziek van me Ipod op me Itunes te zetten? Want ik kan niet synchroniseren met Itunes omdat Itunes dan de lege afspeel lijsten op me Ipod zet. En dan is me muziek helemaal weg. Ik heb een Ipod Nano. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je kan je Ipod herstellen en een reservekopie maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Je kunt wel vanuit iTunes naar je iPod kopieren, maar niet andersom. Dus niet op 'synchroniseren' klikken, want dan is al je muziek inderdaad van je iPod verdwenen.

Er is wel een mogelijkheid om het automatisch synchroniseren uit te zetten, dat zit in de settings van je iTunes sw. Dan kun je nog wel je iPod met je computer verbinden, en dan wordt het synchroniseren niet automatisch begonnen wanneer je de verbinding maakt.

Als het muziek is die je zelf hebt gekopieerd vanaf je eigen cd's of gekocht via iTunes dan kun je het weer opnieuw op iTunes opladen. Om het via iTunes te doen, dan zul je kontakt met iTunes moeten opnemen en vragen of je jouw muziek opnieuw kunt downloaden. Je moet dan wel al een iTunes account hebben.