Kan ik mappen kiezen die ik op de USB heb gezet waar muziek in staat ook per map kiezen? Heb nu dat hij standaard 1 map opent, maar heb nog 2 anderen

Hallo

We hebben sinds een paar dagen een nieuwe autoradio gekocht. Bij dezer radio heb je geen cd meer nodig, alleen een usb-stick. Nu heb ik op deze usb-stick muziek gezet, een maar liedjes zonder map, maar ook 3 mappen met muziek. Alleen als ik hem in de autoradio steek vindt hij alleen de muziek die ik er los had op gezet. Mijn vraag is dan of het mogelijk is om verschillende mappen te kunnen afspelen, of moet het persee los erop?

Hoor het graag

groet,

Jacob

Toegevoegd na 1 dag:
Het gaat om de type radio Caliber RMD264

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Probeer eens om geen losse muziek meer erop te zetten, maar alles in mappen. Misschien kan je dan de mappen selecteren en kan je het zo afspelen.