Weet iemand welke song dit is?

Euhm ik zou dit lied met Shazam "Shazzamen" ^^, maar mijn iphone word gerepareerd.
Dus kan iemand met Shazam dit liedje even identificeren, ik wil het echt graag weten.

Link naar filmpje:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=3qD1ipD-MXo

Of mensen die het gewoon kennen ^^.
Damn, ben Soundhound vergeten, mag ook hé xD..

Bedankt !,

-James

Toegevoegd na 2 uur:
Het gaat om de intro na Soul by Ludacris

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Young Mula van Cory Gunz :) kheb ff mijn shazam gebruikt :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt !, Mijn iPhone is in reparatie dus kon ik niet shazzamen thx !