ik ben op zoek naar een nummer, beschrijving van de videoclip staat hieronder?

Het gaat om een nummer, ik denk dat het een dj is, de videoclip gaat door allerlei landschappen heen die met de computer zijn gemaakt. Het begint in een soort prairielandschap en gaat over in onder andere landschappen met abstracte vormen als abstracte dennenbomen, vallende ballen, verschuivende blokken. Elk 'landschap' veranderd geleidelijk in een andere, op gegeven moment gaat de clip ook de wolken in en de clip eindigt weer op het 'prairielandschap. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke muziek is erbij ?

Het beste antwoord

Sound of violence van Cassius
Waanzinnig mooie video trouwens, en een erg leuk nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is 'm, bedankt! Dank voor de snelle reactie, fijne clip en nummer id!