Gister (31-1-2012) bij dwdd Wonderful World een suggestie van de tweede gast (Philip Huff). Van wie is de muziek die hij voorste en hoe heet de plaat?

Ik kan op de herhaling niet verstaan wat ze zeggen :
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Gesprekken.2269.0.html?&tx_varamedia[mediaid]=86326&cHash=0d17e0f82c7993682da33412323a5eb0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het is Arnold Schönberg met Gurre Lieder

Toegevoegd na 53 seconden:
Sorry, de link had niet gepakt waardoor er een verkeerde is geplaatst, die is de juiste:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Sch%C3%B6nberg#Lijst_van_composities
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar volgens mij is dit de suggestie van de eerste gast en ik zoek de tweede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry gast 333, ik had inderdaad de verkeerde volgorde.
Voor Mike kwam het goed uit, ;)
Ik zie dat je het antwoord op jouw vraag al hebt. Prima!
Keith Jarret is de an zijn naam

Toegevoegd na 52 seconden:
moet dus maN zijn ...

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh ja, bijna vergeten; het album wat besproken wordt is The Köln concert