Wat is beste alternatief ipv karaoke dvd's want dat stopt

Goede dag, ik zit met een probleem. Karaoke dvd's zijn niet meer te verkrijgen, vooral de nieuwe niet want de rest heb ik al. Af en toe treed ik op met karaoke en laatnde mensen zingen en zing zelf ook. Eigenlijk echt hobby matig. Ik moet dus iets anders gaan vinden om aan me nummers te komen vooral Nederlands talig. Hopelijk is er iemand die mij weer gelukkig kan maken. Alvast erg bedankt voor het lezen van dit bericht.

Groet liefhebber van karaoke,

Marvin Meeuwig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

je zou de videoclips kunnen downloaden en voorzien van ondertiteling.

Het is een hoop werk, maar je hebt dan wel alle vrijheid.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.ehow.com/how_7853224_make-karaoke-clip.html gaat ook