Waar kan ik goede en gratis Samples of Loops downloaden voor Fruity loops?

house samples, en acapella samples.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Er zijn veel websites waar je goede en gratis samples voor Fruity loops kunt downloaden. Soms moet je jezelf registreren bij een website om de gratis samples te kunnen downloaden. Ik adviseer je dit te doen met een 'rommel emailadres' zodat je eventuele mails niet in je reguliere mailbox ontvangt.

Alleen de "echte vette" loops, daarvoor zul je toch in de buidel moeten tasten.

Gebruik je vriend "Google" en je zult vinden wat je zoekt!