waar komt studiokillers vandaan?

ik vraag me af waar studiokillers vandaan komt ;o

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Studio Killers is een virtuele band, ontstaan in 2011, bestaande uit drie getekende personages. De stemmen zijn van Philip Larsen (Denemarken), Teemu Brunila (Finland) en Darren Stokes (Verenigd Koninkrijk). Wie welk personage vertolkt is onbekend.
Het muziekgenre is elektronische muziek. Hun eerste single is Ode to the bouncer, een mix van de Britse producer James F. Reynolds, die ook hits mixte van Tinie Tempah, Jessie J, Pixie Lott, Selena Gomez en The Saturdays.