Mag je 2 liedjes mixen en dan op youtube zetten ?

Mag dit wel of niet bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ja youtube is voor alles je mag ook liedjes veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-, Onwaar advies. Kan zelfs de vrager in problemen brengen.
Als jij de copyrighthouder bent of als je een afspraak hebt met degene die de rechten van die liedjes bewaard is het geen probleem, of als er geen rechten op de muziek liggen. Anders heb je kans dat je of reclame moet accepteren of dat de rechthebbende het filmpje of alleen de audio van het filmpje er af laat halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/t/howto_copyright
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boete krijg je niet zomaar, ik heb ook een keer een dj-set van iemand anders erop gezet(waarin liedjes herkend werden) en toen kreeg ik reclame. In een ander geval kan het audiospoor verwijderd worden, of het filmpje eraf gekieperd. Als je de regels blijft overtreden zal je een keer geband worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct na het uploaden kan je al een geautomatiseerd bericht krijgen dat er een probleem is met auteursrecht, er is gewoon een muziekdatabase oid die gecheckt wordt met elke upload. Je ziet dan vanzelf wat er gebeurd, je kan het gewoon proberen en afwachten.
Je mag gewoon een liedje mixen hoor. Dat doen zoveel mensen. En die zetten het dan op youtube om te kijken wat anderen er van vinden. Niets raars aan! Gewoon lekker doen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zolang het geen originele versies zijn.

Geloof dat er om de 10 sec een beats verschil moet wezen.

www.bumastemra.nl