Is yann tiersen modern klassiek?

Ik heb het over de liedjes la noyee, comptines d'un autre été en la vslse d'amelie. Als het geen modern klassiek is, welke soort muziek is het dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Modern klassiek is best wel een goede term voor dat genre. De gebruikelijke naam is "licht klassiek". Voor het merendeel is het instrumentale filmmuziek. Het heeft trekjes van zowel avant-garde als minimal music.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

jup! is moderne piano muziek. hoor je ook wel een beetje als je bv naar beethoven luistert of debussy, groot verschil!