Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek titel en uitvoerder van een liedje. Maar ik kan het alleen maar neuriën. Bestaat er ergens software of webdienst waarmee men dit kan opzoeken.

@James: midomi.com geeft geen resultaat. Lijkt me niet zo efficiënt voor instrumentals. Toch bedankt.
@lala: misschien to eens proberen:
http://www.youtube.com/watch?v=l8CgxTeSBSU

GEVONDEN: "Yakety sax" door Boots Randolph.
Herinnerde me dat het stukje nog al eens bij slapstick werd gebruikt. Na wat googlen met "chase" "hallway" "doors" bij Benny Hill terechtgekomen. Daarna was het niet meer zo moeilijk.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een microfoontje hebt aangesloten op je computer: Midomi. Zing of neurie en de herkenningssoftware gaat aan de slag! Zie de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi James,
Leuke site! Heb het net geprobeerd.
Lala

Andere antwoorden (2)

Maak een filmpje van jezelf terwijl je het nummer neuriet en zet dat op Youtube. Zet de link op Goeie Vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb dit zelf al verschillende keren meegemaakt. Telkens de betere muziekwinkel binnengestapt en telkens kon een klant of de muziekspecilaist mij helpen, zelfs al zong ik vrij naast de toonhoogte...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding