Ik zoek titel en uitvoerder van een liedje. Maar ik kan het alleen maar neuriën. Bestaat er ergens software of webdienst waarmee men dit kan opzoeken.

@James: midomi.com geeft geen resultaat. Lijkt me niet zo efficiënt voor instrumentals. Toch bedankt.
@lala: misschien to eens proberen:
http://www.youtube.com/watch?v=l8CgxTeSBSU

GEVONDEN: "Yakety sax" door Boots Randolph.
Herinnerde me dat het stukje nog al eens bij slapstick werd gebruikt. Na wat googlen met "chase" "hallway" "doors" bij Benny Hill terechtgekomen. Daarna was het niet meer zo moeilijk.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Het beste antwoord

Als je een microfoontje hebt aangesloten op je computer: Midomi. Zing of neurie en de herkenningssoftware gaat aan de slag! Zie de link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi James,
Leuke site! Heb het net geprobeerd.
Lala

Andere antwoorden (2)

Maak een filmpje van jezelf terwijl je het nummer neuriet en zet dat op Youtube. Zet de link op Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb dit zelf al verschillende keren meegemaakt. Telkens de betere muziekwinkel binnengestapt en telkens kon een klant of de muziekspecilaist mij helpen, zelfs al zong ik vrij naast de toonhoogte...