Weet iemand hoe dit liedje heet?

Hilary Duff zingt in de film "the perfect man" het liedje "who's that girl?". Dit is een cover van een bestaand liedje, maar ik weet niet hoe het heet. Het refrein van "who's that girl?" is een deel van het oorspronkelijke liedje maar met een andere tekst. Weet er iemand toevallig hoe dit liedje heet en van wie het is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Er zijn toch echt geen andere gegevens te vinden dan dat dit liedje voor Hilary Duff geschreven is door Charlie Midnight, Andreas Carlsson, en Desmond Child. Het is geen cover maar echt een origineel.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het is echt afkomstig van een liedje, ik heb het gisteren nog op tv gehoord...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, je had gelijk. Dit is het oorspronkelijke, ik dacht dat het liedje véél ouder was... Ik heb het ondertussen gevonden, het is "9 crimes" van Damien Rice. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Who's that chick - rihanna ft afrojack

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=ICbGT8wbbiQ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is het niet, het is juist dezelfde melodie, maar met een andere tekst, maar toch bedankt!