Volgens velen is dat voor de 'KICK'. Als het op een normaal geluid zou staan met zoveel mensen zou jij je toch niet kunnen amuseren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bedoeling is dat je 'ondergedompeld' wordt in de muziek en dat bereik je met een hoog volume.
12 jaar geleden
Het geluid staat zo hard omdat je dan helemaal in de muziek kan opgaan en lekker uit je plaat kan gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodat er dan helemaal niets anders meer is dan alleen maar muziek.
Alles en iedereen moet gegrepen worden door die muziek. Praten en zo mag niet. Dat leidt af van de muziek. Alleen de muziek mag nog aandacht krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodat de bezoekers niet teveel met elkaar gaan praten, maar een drankje gaan bestellen bij de bar. Het liefste wil een discotheek alleen maar mensen die betalen;)
Dat weet ik van vroeger mijn horecabaantje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ : jij snapt het. Als de muziek zacht staat gaan mensen teveel met elkaar praten. Als de muziek hard staat wordt praten lastig en wordt er meer besteld aan de bar. Niks aandacht voor de muziek, ondergedompeld worden, allemaal onzin: er moet gewoon omzet gemaakt worden, verkopen, geld verdienen.