Wordt het liedje 'Ode to the Bouncer' van Studio killers door een man gezongen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Youtube zeggen ze het wel inderdaad, door een of andere Fin, maar zekerheid kan ik je niet geven.

Antwoorden (2)

Ik heb hier gevonden dat het de zanger van the crash is. Ik heb wel het gevoel dat dit klopt. Vond zelf die stem ook altijd al raar, maar het blijkt dus gewoon een man te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Ode to the bouncer wordt gezongen door een man. Gerard Ekdom van 3FM heeft hier een tijdje terug veel aandacht aan gegeven. Door hem is dit nr een hit geworden tijdens Serious Request 2011.