Ik heb een Onkyo SR-508 met een HKTS 11 set zonder sub Nu wil ik voor 300 euro dit setje een upgrade geven. Of nieuwe fronts of sub kopen? en welke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik zou een subwoofer nemen, daar heb je veel meer aan dan nieuwe frontluidsprekers. Voor een subwoofer is het merk REL een erg goede keuze, op marktplaats vind je ze bijna nieuw voor 300 of minder. Nieuw beginnen ze bij 550.

Toegevoegd na 1 minuut:
De HKTS11 is gemaakt om MET sub te werken, tonen lager dan 80 hertz worden afgekapt waardoor je nauwelijks bas zult hebben. Nieuwe fronts met basluidspreker kunnen wel, maar de klankkleur zal afwijken van de achterluidsprekers en daardoor een rommelig geluid geven.

Sub kopen dus en dan wel een goede.