Op welke FM-zender moet ik afstemmen om niet steeds ergelijke Nederlandse liedjes te horen? (Maar ook geen klassiek.)

Toegevoegd na 6 minuten:
Ok voor de antwoorden, maar waar moet ik heen draaien, bedoel ik? Welk nummer? 123,50? Ik roep maar wat...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

Ligt eraan waar je wel van houd... Slam fm, Skyradio, Veronica, Qmusic. wat voor muziek vind je leuk?

Toegevoegd na 5 minuten:
Moet je even op de website van de radiozender kijken de verschillende frequenties staan daar wel op vermeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Skyradio dus niet - daar zit ik nu op - en ze draaien zo nu en dan NL... Spijt me, maar er zijn weinig NL-liedjes die ik leuk vind. En deze was vreselijk :)
Ik zou voor skyradio gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Skyradio dus niet - daar zit ik nu op - en ze draaien zo nu en dan NL… Spijt me, maar er zijn weinig NL-liedjes die ik leuk vind. En deze was vreselijk :)
100%NL!

(En anders Marokko FM, hoor je geen andré hazes op..)

Toegevoegd na 54 seconden:
"ergelijke Nederlandse liedjes"

hoezo erg je je eraan ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, 't zijn bijna altijd zeurderig zingende mannen. Strikt persoonlijke mening, natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga dan ergens anders wonen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rare opmerking.
Q-music vind ik meestal wel lekkere muziek draaien, en er wordt ook niet zoveel doorheen gepraat. Als dat je niet uitmaakt dan 538, is lekker gezellig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou dan kiezen voor 3FM. De kans op Nederlandse liedjes is daar het kleinst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
102 fm radio 538
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijvoorbeeld
Skyradio: 101.2 (ongeveer)

Radio 538 (afhankelijk van waar je woont):
102.1 FM Randstad (Noord)
102.2 FM Groningen
102.3 FM Brabant
102.3 FM Noord Holland
102.3 FM Brabant (Oost)
102.3 FM Limburg (Noord)
102.3 FM Deventer - Zutphen
102.4 FM Zeeland
102.4 FM Arnhem
102.5 FM Friesland - Noordoostpolder
102.5 FM Utrecht
102.5 FM Brabant (Midden)
102.6 FM Nijmegen
102.6 FM Hengelo
102.7 FM Emmen
102.7 FM Randstad (Zuid)