je kunt gaan uitzenden via gratis podcasts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wikimyworld heeft gelijk. http://livestream.com/ is een goeie.
Er zijn heel veel site's waar tutorials op staan hoe je een eigen radio station kunt maken.

Echter is dit af te raden omdat diet niet legaal is,
Om muziek uit te zenden heb je een vergunning nodig en zonder deze vergunning kun je een fikse boete krijgen.

Je kunt wel je eigen muziek uitzenden of muziek van een artiest wat (Door je zelf) is bewerkt.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gebruik shoutcast en winamp probeer die 2 te combineren en je hebt een radio maar pas op bij sommige van die stations moet je buma betalen voor de liedjes die je uitzend behalve als jij ze bewerkt hebt of een praat radio bent