Ik zoek een liedje waarin een jongen verliefd word op iemand maar dat die andere hem gewoon heeft gebruikt en daarna vind hij de nieuwe liefde

Alvast bedankt

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zoek dus gewoon een liedje die echt als tekst heeft dat de jongen verliefd word op een meisje en daarna gedumpt wordt dor het meisje en daarna een nieuwe vriendin vindt. Het is gelijk welk liedje, maar het moet hierover gaan. Het is voor school zie je ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Is het niet: Skater Boy van Avril Lavigne Alleen daar wordt de jongen niet zozeer gebruikt, de jongen is "Niet goed genoeg" voor het meisje (of beter gezegd: haar omgeving).

'Michel' van Anouk misschien?

Ik begrijp je vraag niet helemaal of je een idee zoekt of een specifiek liedje, maar misschien van The Beautifull South, "A little time"? http://www.youtube.com/watch?v=ttuA1UEUAI0 Ik ben dol op dit nummer. Jongen wil ruimte en zoekt nieuwe liefde. Nieuwe liefde valt tegen en hij wil meisje weer terug, maar meisje heeft ook tijd gehad om na te denken en wil jongen niet meer terug. Briljant! Weet niet of je hier wat aan hebt, maar dan is het nog leuk om een keer te zien en te luisteren ;-) Toegevoegd na 3 minuten: Vooral de clip erbij!

Ik heb enkele liedjes voor je: - Gene Pitney - 24 hours from Tulsa. Hierin is een man opweg naar huis naar zijn vrouw. Echter onderweg komt hij een andere vrouw tegen en wordt verliefd op haar. - Honeyoon Suite - New Girl Now. Man heeft een nieuwe vriendin, deze lijkt veel op de vorige. - The Midway State- New Girl. Hierin heeft de man het tegen zijn ex-vriending. Hij vertelt haar dat zijn nieuwe vriendin veel beter is. - Eagle Eyed Cherry - Falling in love again. Hierin zegt hij dat hij opnieuw verliefd wordt op iemand. Heel erg vaak. - Gloria Gaynor - I will Survive - Zij werd gedumpt en komt terug. Heeft haar liefde nog niet gevonden maar is wel bereidt om alle liefde aan de mogelijke nieuwe te geven. Hier zou je toch verder mee moeten kunnen denk ik... Toegevoegd na 1 minuut: niet honeyoon suite maar honeymoon suite

Denk je altijd nog aan haar.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=cswGvdTZTgs

boudewijn de groot....beneden alle peil

Last Christmas - Wham!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100