Wie kent een goede site om muziek vanaf te halen, voor op je mobiel of mp3 ofzeu?

Ik zoek een site waar je in één keer muziek vanaf kan halen dus niet helemaal via een torrent of zoiets, gewoon makkelijk om op mijn mobiel te zetten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Dit is een hele snelle & handige site.
http://www.youtube-mp3.org/

je hoeft alleen de youtube url van het liedje in te voeren

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik maak er zelf ook gebruik van. En er zijn ook geen virussen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.tubidy.mobi leuke site waar je heel makkelijk muziek af kan halen en op je mobiel kan zetten. Niet zo uitgebreid als youtube, maar staat best veel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itunes......